Vyhledávání
E-mailový zpravodaj

Informace o novinkách
a akcích na Váš e-mail.

Správný postup reklamace


POSTUP REKLAMACE

  • Nesrovnalost v dodaném zboží nutno ihned a bez prodlení oznámit na reklamační oddělení na lince         +420 530 333 444  nebo emailem [email protected].
  • Vyřizování reklamací se řídí Reklamačním řádem, který je v souladu s Obchodními podmínkami, zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění.
 
Vyřízení reklamace v autorizovaném servisním středisku:
(výhody: podstatně rychlejší vyřízení reklamace)


     Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
  • Nejprve nás prosím kontaktujte emailem pro zjištění zda je možné Vámi zakoupené zboží reklamovat 
  • Sepište průvodní dopis s popisem závady a požadovanou formou vyřízení reklamace.
  • Balení, které zašlete na reklamaci by mělo obsahovat - kompletní (celé) balení zboží, průvodní dopis, kopii nákupního dokladu (faktury), případně záruční list pokud byl ke zboží vystaven.

  • Řádně zabalený a pojištěný balík zašlete do příslušného servisního střediska. Pokud výrobce nabízí svoz do servisu zdarma, tak vždy využijte tuto variantu jako prioritní možnost.


Vyřízení reklamace u prodejce:

     Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

  • Sepište průvodní dopis s popisem závady a požadovanou formou vyřízení reklamace.

  • Balení, které zašlete na reklamaci by mělo obsahovat - kompletní (celé) balení zboží, průvodní dopis a kopii nákupního dokladu (faktury).

  • Zboží odešlete přepravní službou k prodejci SkveleCeny.cz, EuroDistribution s.r.o., Drnovice 525, 683 04 Drnovice na balík napište text RMA. 

  • Teď již stačí vyčkat na potvrzení o přijetí reklamace, opravení zboží a doručení přepravní službou zpět k Vám na adresu.