Vyhledávání
E-mailový zpravodaj

Informace o novinkách
a akcích na Váš e-mail.

Správný postup reklamace

POSTUP REKLAMACE

 
Vyřízení reklamace v autorizovaném servisním středisku:
(výhody: podstatně rychlejší vyřízení reklamace)


     Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
  • Nejprve se přesvědčte zda má vaše reklamované zboží v ČR autorizovaný servis. Jejich seznam naleznete ZDE.
  • Balení, které zašlete na reklamaci musí obsahovat - reklamované zboží, originální záruční list (pokud u zařízení nebyl přiložen postačí nákupní doklad), kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol (v případě problémů s příslušenstvím dodávaným se zbožím je nutné přibalit i toto příslušenství).

  • Řádně zabalený a pojištěný balík zašlete do příslušného servisního střediska. Seznam servisních středisek naleznete ZDE.


Vyřízení reklamace u prodejce:

     Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

  • Vyplňte a vytiskněte reklamační protokol (protokol-formát doc) nebo jej vypište ručně.

  • Balení, které zašlete na reklamaci musí obsahovat - kompletní (celé) balení zboží, kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol.

  • Zboží odešlete přepravní službou k prodejci SkveleCeny.cz, EuroDistribution s.r.o., Drnovice 525, 683 04 Drnovice na balík napište text RMA. Případně osobně doručte na adresu SkveleCeny.cz, EuroDistribution s.r.o., EuroDistribution s.r.o., Drnovice 525, 683 04 Drnovice.

  • Teď již stačí vyčkat na potvrzení o přijetí reklamace, opravení zboží a doručení přepravní službou zpět k Vám na adresu.